SJUK OCH BARA MYSER

Nu börjar även denna dag närma sig eftermiddag och senare kväll. Tiden bara springer förbi och likså denna vecka. Snart är det onsdag och halva veckan har paserat. Jag har varit hemma igår och idag, men ska försöka ta mig till jobbet i morgon. Har bara tagit det lungt och vilat dessa dagar, sett på film och sovit en massa.
 
Älsklingen har sovit och gosat å tagit hand om mig. Min fina kärlek. Det är svårt att få fram ord hur mycket vi betyder för varandra. 
 
Nu ligger jag i soffan och ser på skilda världar. Är ensam hemma och längtar tills resten kommer hem. Hoppas även på att min kärlek kommer till mig efter hans träning ikväll, ska prata med honom snart. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0