MASSA GLÄDJE

Måndag, älskade älskade måndag. Varje gång det blir ny vecka skrämms jag över att jag snart tar studenten, helt gaalet!! 
 
Idag har varit en sådan dag då ingen skulle lyckas föstöra min dag, den både är och var varit så mycket bäst! Jag har flytit igenom hela och bara mått. Nu ligger jag nere hos mig och borde plugga lite, men när jag kollar på klockan och inser att den börjar bli ganska mycket så tvekar jag. Jag har fått undan en hel del plugg och är nöjd över det för dagen. 
 
Jag har haft tre timmars hål men massa fina sms från en viss kille har gjort mig lycklig. Sånt där som gör en så glad, trots att det inte har stått någon märkligt eller speciellt. 
 
Jag har haft en lång skoldag men det har inte alls påverkat och gjort dagen dålig. Jag har umgåst med mina tjejer och ätit fika från ica. Myst i solen och gosat med vovven. 
 
Ja ni hör ju, en sådan där fin dag. Nu pratar jag med honom och fick precis förfrågan om vädret fortsätter såhär att åka båt någon dag här. Hur fint klingar det inte då jag säger att vi är ledig torsdag och fredag? Huuur fint som helst hoho! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0