EN MÅNDAGSEFTERMIDDAGSTANKAR

Det där med att plugga kan ibland vara bland det värsta som finns, men känslan då man är klar är helt obeskrivlig. Lika så när man har ett "hemskt" samtal/ måste prata med någon är även det jobbigt, men när man har fått det gjort så känner man en enorm lättnad. 
 
Jag har nu suttit med lite plugg, inte allt för långt kvar på nordkorea upg. och kommit en bra bit på labbrapporten och det känns riktigt fint, trots att allt inte är klart. Däremot har jag fått bokat av en sak idag, så slutet syns väldigt tydligt just nu. Samhällsupg. och labbrapporten är det enda jag har kvar nu innan studenten. Fattar ni?! Det är helt galet. TVÅ SAKER och endast EN SKOLVECKA KVAR innan studenten!! Helt sjukt. Förstår inte riktigt själv att tiden gått så fort. Jag känner mig fortfarande så liten, men på ett annat sätt så stor, mogen och redo! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0