DAGEN

Hej världen! Idag är det en dag som jag har hunnit med mycket. Klockan har paserat halv elva och jag har redan fått lite plugg gjort, ätit, varit ute på morgonspringning och bara tagit det lugnt. Snart väntar lunch och sedan skola. Efter skolan blir det lite plugg och sedan vara med G. Känns väldigt fint. Då jag har något "mål" att se fram mot. 
 
Igår kväll gick jag ut och sprang. Mötte på P och hans kompisar och gick och snackade med dem ett tag. Sedan gick jag hem och duschade. P kom efter ett tag. Vi såg på biggest loser och bara tog det lugnt. Somnade ihop och vaknade sega i morse. 
 
Jag har sovit uruselt inatt. Vaknat och hostat en massa.. Men jag är ändå så här dags gansak pigg, måste ha varit sedan morgonspringningen. 
 
Nämen nu ni, nu pratar jag bara på en massa. Dags att göra lite lunch. Ha det så bra så hörs vi senare!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0