SKOLA PÅ G NU

Hej alla söta! Nu sitter jag på skolan, redo att ha lite naturkunskap. Hade långsovit i morse så det var riktigt skönt + att jag hann plugga inför provet om människokroppen jag snart ska ha. Vill så gärna sätta det med fullpott, ska käma nu och verkligen göra allt jag kan för att lyckas! 
 
Tänker inte på så mycket annat än det där provet, eller jo, jag tänker på massa annat men jag kan inte slappna av förrän jag känner att allt sitter. 
 
Idag börjar jag sent och slutar tidigt. Då ska jag hem och fortsätta plugga, senare ikväll kommer troligtvis P till mig. Skönt att få lite avbrott bland allt plugg. 
 
Men nu först ska jag ha lektion, vi hörs senare!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0