PROVET SOM LEGAT ÖVER MIG LÄNGE ÄR NU SKRIVET.

 
That feeling! Obesrkivbar. 
 
Vart fort allting kan förändras, idag strax före halv tolv var jag nervös och hade svårt att stå stadigt på benen. Jag visste inte om min hjärta skulle balla ur. Senare, vid två, så var jag glad och nöjd. Provet kändes som att det hade gått kanon och jag hade gått på lov. Gjort allt som behöves och kunde få ett helt pluggfritt sista lov i gymnasiet, den känslan är helt obeskrivbar. Jag njuter på stora rosa moln som gör att jag måste nypa mig i armen för att känna att det är verkligt! 
 
Jag försöker lugna mer mig med att softa till det i soffan med martins underbara musik, dricker en smoothie och känner solens strålar utifrån som lyser på mig. 
 
Jag kan inte beskriva min lycka över att ha fått allt plugg gjort och inget som ligger och "gnager" på en! Jag har lov och är helt fri. Jag ska umgås med min kärlek större delen av lovet och bara njuta och ta vara på varje sekund. 
 
Nu ska jag mysa ner mig med en härlig tidning och lite gotta hihi! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0