SOMMAR NÄR DEN ÄR SOM BÄST.

Hej Bloggen, livet, ja min andra halva. Det är här jag delar med mig om det mesta som händer i mitt liv. Jag vet att jag har varit dålig på sista tiden att ge dig en uppdatering om mitt liv.
 
Därför tänkte jag nu, när jag har tid, att jag försöker skriva ner lite om vad som händer "just nu". 
 
Jag har börjar jobba. Har jobbat extremt mycket denna vecka, trots det så har jag umgåts och sovit med "H" varje natt. Idag är jag trött, trots det så ska jag snart röra mig ner till M och A nya lägenhet, där är G. Vi ska hjälpa  de och flytta in en sväng och seda ska vi gå på bio. Väldigt mysigt och välbehövligt denna fredag. Livet rullar på och är så grymt just nu. Jag gick idag på semester och kan inte annat än att carpa en massa!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0