NÄR ALLT ÄR FINT TROTS ATT INTE ALLT ÄR PERFEKT.

Jag bara måste måste måste uppdatera er. Det är så mycket som händer i mitt liv och mina känslor och humör har gott som en riktigt bergochdalbana idag, trots att klockan fortfarande inte har slagit så mycket. 
 
Jag har sovit med honom ända sedan jag kom hem från studentresan och det känns så bra och fint. Typ bäst. Jag kan på ett så bra och fint sätt vara mig själv. Känns som vi kännt varandra hur länge osm helst och det gör mig så glad. Han kramade och gjorde mig glad hela dagen igår, han förstår mig exakt och ser på mig med detsamma om allt inte är som det ska. Igår var inte en så bra dag för mig och idag känns som en jobbigare. En lärare på skolan har inte betett sig på ett korrekt sätt mot mig och begått ett tjänstefel vilket har tagit en hel del energi och kraft från mig. Men det kommer att ordna sig, jag har det bästa med mig och då löser sig allt. ♥
 
Han har åkt och simmat och jag ligger bara och myser, det känslan är så skön. Att inte behöva veta att jag har plugg som ligger och väntar på mig. Jag är över med allt som kallas skola och plugg och det känslan är så jäkla obeskrivbar! Jag älskar't. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0