TÄPPT I NÄSTAN, MEN LEVER LIVET FINT ÄNDÅ.

Har alla dagar denna vecka haft svårt att komma upp på morgonen, slutar med att jag kommer upp 15 min innan jag behöver åka.. Detta betyder att jag har lärt mig vara mycket mer effektiv och hinner ändå med allt och jag glömmer inget! Wop Wop. 
 
Nu sitter jag i soffan och är alldeles slut i kroppen. Försöker tänka att det är torsdag och snart fredag och helg skulle jag nästan kunna göra vad som helst för att få vara ledig i morgon och bara mysa hemma. Det känns som att jag skulle behöva bara ta det lugnt. I går när jag var med min kompis så kom jag fram till att det var länge sedan jag bara varit hemma en hel eftermiddag och kväll utan att göra något. Men den dagen kommer, och ska inte klaga. För jag har ju trots allt inget plugg att göra! 
 
Ska alldeles strax gå upp till köket och hjälpa mamma med maten och sedan blir det nog en shoppingsväng ser det ut som. Mycket mysigt att få umgås med mamma ♥ Sedan blir det hem och mysa. Älskar detta. Tänkte även försöka träna, men har under dagen insett att det är omöjligt, fortfarande, då jag är så djävulsk täppt i min snok! Skit. Har även under dagen fått en operationstid och det känn som att jag inte ens behöver säga att jag är såå nervös!!
 
Aja. Nu babblar jag på alldeles för mycket. Magen är hungrig och jag tänkte skriva av mig lite i min "tankebok". Vi hörs senare, ha det bra så länge.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0