RESUMÉ AV MINA SENASTE DAGAR

Det var ett par dagar sedan sist, MEN det finns en förklaring. Min vardag på jobbet har varit hur bra som helst, de tar hand om mig väl och är mycket trevliga. 
 
Det är fredag idag, vilket känns väldigt väldigt väldigt vääldigt skönt. Har svårt att komma upp i morse då jag hade min kärlek bredvid mig som var så god och vi båda kom inte upp förren det var en 30 min tills jag började. Fick mig en tankeställare då och det var "tänk när jag jobbar på riktigt, då kanske jag får sparken" haha, är ju bra gå ibland!
 
Igår efter min praktig mötte jag upp A, vi gick och fikade ihop och myste en massa. Drack caffe latte med vaniljssmak och åt en mycket god bakelse till. Efter att suttit och fikat i flera timmar så gick vi och kollade på resor. Vi är så sugna på att dra på studentresa längre fram detta år. Vi gick sedan ihop hem till mig. Åt middag och sedan glass. Mycket gott fick våra magar. Vi fortsatte och kollade på resor och vid nio tio så åkte hon hem och P hann och komma precis innan. 
 
Vi låg och pratade länge, gick upp och fikade när klockan hade pacerat tolv. Somnade väldigt nära varandra och fick varandras närhet och kärlek. Jag älskar att ha min man bredvid mig. Underbar känsla och vakna under natten och känna hans värme, hans doft och få hans kärlek. 
 
Nu är det kväll och jag ska precis göra mig klar för kvällen. Ska på middag och ha det skoj! Hjärtat får vänta till i morgon. Ni får ha en underbar fredag alla. Kram!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0