RESUME AV MINA NYÅRSDAGAR

Jag är här, tillbaka. Året, månaden och datumen har förändrats likväl jag själv. Det är idag den 3 januari 2013. Första gången jag skriver det nya året. Det känns lite speciellt, men bra. Detta år är nytt och jag känner på mig att det har mycket fint och vackert att visa mig. 
 
Detta nyår är ett bland det bästa jag har varit med om. Jag är så lycklig att jag fick uppleva denna högtid med så fina människor. Jag citerar en av de som var med, hon skrev: "Efter pulkaåkning, skidor, skoter, bastu, ölspel, backflips, framflips och mängder av alkohol, dans och skratt, konstaterar jag att helgen varit helt fantastiskt rolig! Tack alla fina som förgyllde nyårsfirandet! :)". Det var mycket som hände och det var länge sedan jag hade så roligt. Jag träffa nytt folk, skrattat i massor och har fått med mig minnen som jag aldrig kommer att glömma. Som det står i citatet, så åkte vi b.la.skidor en hel dag, det var jag, A och A och så mötte vi sedan upp I och B. De hade aldrig åkt skidor så det blev lite åkning för oss tre också. Det slutade med att efter att vi hade åkt en back ihop, som var mitt A och A's första åk så gav I och B upp. Vi tre åkte då vidare men vi hamnade i toppstugan med en go dryck och kollade ut överden vackra utsikten och bara myste. Efter det så åkte vi tillbaka till stugan vår och bastade. Massa drycker och annat blev det också, framåt kvällarna så umgicks vi alla och gjorde massa kul. Olika lekar och bus, vi hamnade i storskratt och jag tror vi alla känner att vi blivit som en liten familj under dessa dagar ihop.  
Alla kvällarna där nere så hamnade vi på hotelet. Dansade tills benen inte orkade bära oss längre och tills musiken la av. Jag gick varje kväll hand i hand tillbaka till vår stugan med min älskade pojkvän. Massa bus, kyssar, sex och otrohet skedde också. Vi alla som var där uppe var på bushumör tror jag. Men på ett bra sätt, tror jag, i alla fall från oss flesta. Jag blev bjuden på olika drinkar, vissa godare än andra och vissa som jag inte alls smakade. Jag var duktig, jag skötte mig mycket bra, Något jag är glad över. Många vakande bakis dagen efter och vi kom nog aldrig upp förrän klockan tolv. En dag så segade vi hela dagen, bastade och bara myste. Vi han också med lite skoter den dagen. Vi tjejer envisades om att vi ville åka pulka efter, vilket vi efter lite tjat fick. Det slutade med att killarna satt mer på bulkan än oss tjejer. Oj vad vi alla skrattade och hade roligt!
Vid tolvslagen den 31  december 2012 fick jag en nyårskyss av min älsakde pojkvän. Det kändes vackert, typ bäst. Vi somnade kanske alldeles för nära varandra när vi sov i ett sovrum som inte hade någon dörr. Men det blev och var bäst ändå. När vi åkte hem, igår, var alla deppiga. Helt annat än när vi åkte upp. Vi alla var så glada, taggade och pepp! Igår, var vi alla nästan lite ledsna, när vi placerae oss i bilarna för att åka hemöver. Vi alla blev som en familj där borta och vissa kanske kom lite för nära varandra, kanske ska det kallas "sommarflört". Detta gäng ska hitta på massa annat bus och fler minnen och äventyr ihop, det känner jag på mig!

Kommentarer
Postat av: Kobe Grinch

Really appreciate you sharing this blog article.Really looking forward to read more. Will read on…thank-ok-it

2013-01-11 @ 10:58:23
URL: http://www.zoomkobe8grinch.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0