FÖRSTA RIKTIGA SKOLDAGEN EFTER JULLOVET.

Måndagen är här. Det är inte vilken måndag som helst, utan denna måndag är första dagen efter jullovet. Dvs. den dagen då min tre sista kurser i gymnasiet drar igång. Det är gansak galet. Mycket. Känns typ heelt craaazyy!
 
Jag sitter just nu och inväntar dagens sista lektion, har en lång dag i dag men började dagen med sovmorgon så det är inte så illa. Dock så måste jag erkänna, tre timmars hål är det ingen som önskar sig!
 
Över bra precis en timme tills min lektion börjar, tills dess ska jag försöka komma igång med en utvärdering av min hittills gångna tid av projektarbetstiden. Får väl se hur det går, men med lite kaffe och skön musik så ska väl det gå ann! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0