.

Denna dag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag  vaknade bredvid mitt hjärta och vi låg och gosade ett tag innan vi klev upp. Åt frukost och hade redan i går kväll bestämt oss för att åka skoter idag. Innan vi var klar och redo att dra ut var klockan vid halv elva. 
 
Var ute och åkte en sväng och åke hemöver vid så jag var hemma vid ett. Var lite tråkigt att skiljas från hjärtat så tidigt, men familjen skulle iväg och träffa ett par vänner så vi tar tvungen att åka hem tidigt. 
 
Igår så kom han hem till mig vid fem och vi var hos mig ett sväng innan vi åkt till bio som började klockan sex. Filmen vi såg, ego, var riktigt riktgit grym! Den verkligen berörde mig och från mig får den toppbetyg! 
 
Efter filmen så tog vi macdriven hos donken och P köpte hamburgare och jag fick en glass som jag åt i bilen på väg hem till honom. Vi var där ett tag, snackade med hans föräldrar med han åt. Jag fortsatte att prata med de medan P packade. När han var klar så åkte vi vidare mot mig. Klockan hade runnit iväg och tror klockan hade hunnit bli framot halv tio när vi kom fram. 
 
Vi fikade gott i soffan med familjen och gick sedan in till sovrummet. Låg och pratade och myste innan vi somnade.  Vi ställde klockan i morse klockan åtta men vi kom inte öpp förrän strax efter nio. Men det var mysigt att ligga och dra sig ett tag. 
 
Men nu är det verklighet, det är söndag och denna dag har inte blivit som jag tänkt mig. Jag hade hoppats få mysa vid havet längre och att få umgås med hjärtat. Men allt blir inte alltid som man hoppats. Tråkigt men sant. Och nu är det verkliget. Jag ska nog försöka få undan lite plugg och bara ta det lugnt. Är även sugen på att sätta på OTH. Känna att jag är ledig ett tag till i alla fall hehe!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0