ÄTIT KVÄLLSFIKA SÅ MAGEN SPRICKER.

Magen jäser och jag slockar snart. Är väldigt trött, har sovit fruktansvärt dåligt inatt då min näsa har strejakt och jag inte kunnat andats.. Jobbigt! Men nu känns det bättre och jag är trött. Kommer nog att somna när som helst. 
 
Jag har sovis i morgon, vilket känns underbart. Kommer nog få mycket gjort, om inte annars så har jag ett tre timmars långt hål som jag kan utnytta på ett bra pluggsätt! Dock har vi inte så mycket plugg men det som finns får gärna försvinna från att göra listan så fort som möjligt!
 
Jag är väldigt trött nu och tror att det är bäst jag stänger ner detta så jag inte somnar. Vi hörs i morgon, natt natti och sov så gott. Kram.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0