ANDRA DAGEN

Mådde inte alls bra igår kväll, hostade konstant och var ständigt täppt i nästan. Idag när jag vaknade kunde jag knappt svälja och hade svårt att få luft. Men efter att ha kommit upp, gjort de vanliga morgonsysslorna och druckit te så kändes det bättre. Jag fick skjuts ner till jobbet och det känns så bra att jag redan trivs. 
 
Idag har jag fått fortsatt med marknadsföringsbroschyrer och gjort plancher. Det har även blivit en del arkevering av gamla köp. Något som även det är roligt fast att det låter väldigt tråkigt. 
 
Jag gick förbi F och åt med henne. Mötte M och F så vi fyra satt och åt ihop. Kul att prata om deras lov och hur dem har det på sina platser osv. 
 
Nu har jag ättit middag och tänkte ta igen gårdagens avsnitt av Inkognito som jag halvsåg, tänka myser ner mig i soffan ikväll och äta dipp till andra delen och känns som det är bäst att jag tar igen hela avsnittet ikväll så jag hänger med hehe. Vi hörs senare, kramar!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0