SUNDAY AND I'M HAPPY

Godmorgon mina solstrålar! Jag är vaken och valde att ta mig en sovmorgon idag, kom inte i säng förrän klockan hade paserat tre. Ledigheten tog upp alldeles för mycket av min vakna tid, trots att jag legat hemma en hel skolvecka. Tror nog att jag känner mig lite bättre då jag kunde vara vaken så länge och pilla med lite småsaker utan att bli slut och känna att jag behövde vila. Det känns som ett fint tecken! 
 
Nu ligger jag här, kvar i sängen och ska försöka ta mig i kragen och studsa upp. Undra vad denna dag har att bjuda mig på, kanske får man en stor och bedårande frukost bestående av min top 10 favvisar? Eller kanske finvöder (som jag faktistk inte har kunnat sätt ännu haha)? 
 
Jag känner mig redo för denna söndag, det är en sak jag vet jag ska göra idag och det är att plugga. Satt ett tag i går men inte tillräckligt för att vara nöjd med pluggtiden för denna vecka. Fast om jag tänker efter, det kommer jag nog inte vara med tanke på all den lediga tid jag haft här hemma. Men å andra sidan så finns det ju en anledningen till att jag inte har orkat något, så det väger nog upp! 

Nä nu ni, magen börjar kurra och jag kan inte ligga kvar här, vi hörs senare!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0