SNYGGA UNDERKLÄDER, ANSER DU DET ÄR VIKTIGT?

Snygga underkläder, anser du det är viktigt? Jag har på den senaste tiden tänk på det där lite extra. Jag har nu varit tillsammans med min pojkvän i snart ett år och fem månader och jag har under den här tiden tänkt lite extra på mina underkläder när jag är med honom. Jag har även mer än fördubblat mina antal underkläder, trots att jag redan innan hade i överflöde av dem. Nuförtiden kan det bli att jag barar "råkar" köpa med mig två par behår med trotsor till. 
 
Jag vet inte om det är så att jag bryr mig mer om mina underkläder eller om det är så att det automatiskt bara skett. Jag måste i alla fall svara på fråga som så att jag tycker det är viktigt att ha fina och sexiga underkläder om man ska vara lite hård. Men samtidigt så tycker jag att om man har en pojkvän/ flickvän så är det det inre som hon/ han ska se. För det är ju faktiskt det man är kär i, inte kläderna. Trots att de kan ha en betydelse från en början då det ger en ett första intryck. 
 
Jag vill hoppas att ni inte faller för grupptrycket att alltid bära fina underkläder. Tänker på er själva och gör det som ni mår bra av ♥
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0