MYSER I SÄNGEN FRAMFÖR SOLSIDAN

Söndagsmyst hela kvällen i soffan. Såg på den första Johan Flak tillsammans med familjen. Det var tänkt att min pojke skulle komma men han var för trött efter en skoterdag.. Har pratat med han nu ikväll och vi pratar om att ses i morogn istället, dock får vi se hur det blir. Jag känner att jag blir besviken då vi bestämmer att ses och så blir det plötsligt något som kommer iväg. Jag tror nog att det känns bäst om man inte bestämmer en dag utan tar det mer som det kommer och är spontana. Det tokiga är nog att jag vill ha något att se framemot och tycker om att ha ordning och reda. Tokigt det där! Vi kommer nog fortsätta köra som vi göra nu, bestämmer, för helt seriöst, det kan alltid hända att saker kommer imellan. 
 
Nu ligger jag i sängen och ser på solsidan. Ska nog försöka sova snart, är dock fortdarande lite pigg och tycker det är mysigt att ligga strökolla på tv:n och kolla runt på lite olika sidor på datorn. Men mer från mig hör ni i morogn, natti natti!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0