MIDDAG MED FAMILJEN OCH ÄLSKLINGEN VÄNTAR

Hallådär alla fina! Sjukhusetbesöket gick bra idag, gjorde mer ont än vad jag trodde att ta ut plattorna och stora som bara den var den för den också haha! Läskigt att kolla på dem efteråt, tack och lov att jag inte redan innan fick veta hur stora dem var! 
 
Efteråt var det som att en helt ny värld öppnades, men dessvärre så försvann det nästan lika snabbt. Min doktor sa att slemhinnorna kommer att svälla upp och jag kommer inte kunna få ett resultat förrän om ca ett halvår. Så det tar sin lillatid.. Men trots att det känns lite jobbigt och sådär nu igen så är det ändå en grym lättnad att plattorna är borta. De var inte alls sköna att ha inopererade!
 
Besöket gick fort och jag var hemma vid nio. Myste med mamma ett tag innan hon åkte och jobbade. Såg på efter tio med Malou och bara mös. Resten av dagen har gått åt till att plugga och bara tagit det lugnt. Har även under dagen pratat och bestämt med hjärtat att vara med han. Han frågade om jag orkade mig på bio så vi får se hur det blir, den börjar ganska snart så vi får se i fall vi hinner osv. 
 
Nu ska jag upp till köket och hjälpa till. Hjärtat kommer alldeles lagom till midaggen, då han är på väg till mig nu och maten serveras snart! Mumms mumms 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0