LUTAR MIG MOT VÄGGEN OCH HÖR LJUDEN FRÅN ANDRA SIDAN.

Hej kära ni. Är någon lika nattuggla som mig? Detta käns väldigt illa. Jag borde sova, men här ligger jag och inspireras och skriver som ett tog. Kanske inte den bästa kombon när hjärnan är lite trött och tangenterna hoppas hehe! 
 
Jag har sett på wallander, men den tog slut för länge sedan så musiken fick ta över. Har en massa mysiga listor som jag älskar. Musik är så underbart och magiskt. Jag blir så lycklig av det. 
 
Dock så tror jag musiken sakta men säkert ska få tysta ner och jag dejta blunder! Jag tror det är bäst att jag försökr sova, trots att jag egentligen inte har någon riktig tid att passa, så vill jag ändå komma upp i hyfsad tid och kunna ta vara på dagen genom att plugga. Vi hörs i morgon, natti natti kära ni! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0