HJÄRTAT PRECIS PUSSAT AV MIG

 
Fredag och fick nattsällskap av hjärtat, typ bäst. Nu har jag precis bäddat ner mig i soffan och ska sätta på nionde säsongen av OTH! Hur perfekt som helst hihi. Pojken min åker och jobbar och jag ligger hemma i soffan, kanske lite orättvist. Skulle sitta mysigare om han stannade hos mig idag, eller om jag också fick jobba hihi. 
 
Fick b.la. nionde säsongen av one tree hill av familjen igår, blev så glad och har en massa mysigt att kolla på idag! Av P fick jag b.la. röda rosor, hjärta, chockad och vaniljhjärtan, trodde näsan älsklingen min hade blivit sjuk! Det var väldigt gulligt och hjärtat mitt blev vamt av allt det fina jag fick från mina nära och kära. Jag har även fått en hel del alla hjärtans dag sms som gjort mig gladare, så fina människor jag har runtomkring mig ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0