NÄR ENS PLANER FÖRSTÖRS MEN ÄNDÅ BLIR TOPPEN.

Var först besämt sedan långt tillbaka att vi "fjällengänget" (som jag var med på nyår) skulle träffas ikväll. Men det började med att några inte kunde, blev helt tvärvända planer för andra och jag och I mår inte så bra. Jag har lite feber och känner mig alldeles matt i kroppen. Vi bestämde därför att ställa in träffen ikväll och ta det en annan helg. 
 
Min pojkvän var också inblandad i detta men han var en av dem så hade fått snabba förändringar om sin kväll. Han skulle nämligen fira hans brorsta som fyllde 23 och dit är jag på väg nu. Blir väldigt lugnt för mig men roligt att få träffa N, det var ett tag sedan. Magen är hungrig och finmiddag väntar där hos deras förälrar. Jag känner mig redo och ska alldeles strax åka. 
Jag tycker det är roligt och viktigt att vara spontan. Nu behöver jag inte må dåligt över att jag inte hinner träffa idag då hon är hemma, för jag sa det. P kan jag träffa när som helst och jag har inte problem att sitta och umgås. Men då inte hon heller mådde så bra så valde vi att ta det en annan dag då vi båda mår bättre. 
 
Nu måste jag sluta babbla på så, hjärtat och alla andra väntar säkert på mig nu! Vi hörs i morgon. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0