JULBAK

Lördag och det strålar jul i hela huset. Jag ställde klockan i morse lagom till då julkalendern började. Jag och hunden låg och drog oss ett tag innan vi klev upp. Då satte jag igång i köket med detsamma och bakade en hel del kakor. Nu sitter jag i soffan bredvid öppnaspisen och småtittar på mysa julprogram. Väntar på att mamma ska komma hem med mer ingredienser så jag kan fortsätta. Det är så mysigt med olika julgodisar att plocka fram när folk kommer eller ha ståendes framme hela tiden. Fylla på när det börjar tar slut osv. Är det jul så är det! 
 
Har även pratat med älsklingen idag, vet inte om vi ses ikväll. Han är ju som sagt sjuk och jag känner inte för att bli smittad nu precis innan jul och ska även försöka köpa lite julklappar till. Vore typiskt att bli sjuk då.. 
 
Nä nu ska jag nog provsmaka några av mina julbakelser. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0