LYCKORUS

 
Varit ledig sedan i torsdagas. Åkte på semester i lördags. Myste och solat, shoppat och haft det trevligt med famijen. I morgon lutar det åt hemfärd. På måndag börjar jobbet igen. På kvällen ska jag träff Amanda med Co. och mysa på ett utefik och bara prata om livet och allt där till. På tidag kommer hjärtat hem. Den kvällen kommer vi vara som fastklistrade i varandra. Onsdag lutar det åt att träffa "kretatjejerna" + Fanny som ska börjar plugga längre ner i landet, det ska bli som en avskedsmiddag åt henne. Torsdag och fredag är jag ledig och då ska jag ta igen en massa tid med mitt hjärta! ♥
 
Sedan sist har det inte hänt så mycket. Jag har jobbat som en galning och varit ledig och njutit till fullo sedan jag gick på semester i torsdags. Jag älskar livet och tycker att alla borde vara glada och lyckliga av det. Det gäller att uppskatta det lilla och ta vara på livet. Var rädd om dig och dem runt omkring dig!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0