GODMORGON VÄRLDEN, NY VECKA OCH SNART EN PUSS AV ÄLSKLINGEN.

Måndag och jag strålar som en sol. Jag älskar livet just nu. Jag sitter på jobbet och dricker kaffe, är hyfsat pigg och i morgon kommer min älskling hem. Magiskt. Det känns helt otroligt och jag känner mig så glad. Tror till och med jag strålar som en solstråle. 
 
En natt till och sedan är jag den lyckligaste för stunden. Jag har börjar räkna ner tills jag slutar och därefter tills jag får träffa G. Jag kommer stå där på stationen när tåget kommer in, göra min famn redo för en bamsekram och läpparna redo för bautamega pussar iiiih!
 
Nu ska jag fortsätta jobba. Lunch som väntar på en om ett tag och därefter en promenad med hunden som är med mig på jobbet idag. Vi hörs senare!
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0