TYP BÄST BÄST BÄST

Typ bäst bäst bäst. 
 
Det är sista april och jag är lyckare än någonstin. Jag har fått min rapport klar och inlämnad och fått mitt allra första hål lagat. Magiskt. Kanske inget att vara glad för, då jag för några timmar sedan kunde säga att jag aldrig under mina 19 år haft ett hål. Men jag har gått och oroat mig för den där j*kla lagningen läänge... Men nu är det över wop wop!
 
Nu är hemma haft jobbiga och svåra val för dagen, men har nu gjort mitt val och det blev ganska bra ändå. Tror han försod mig och vi bestämde att ses i morgon. Bäst. 
 
Nu ska jag lägga mig i soffan och mysa framför skilda världar, smsa med han och bara njuta av livet och att jag är ledig i morgon. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0