SÅDAN DÄR NORMAL PLUGGVARDAG.

 
Godagens alla fina läsare! Tisdagen är kommen och jag är helt ledig från skolans lektionstider. Jag har placerat mig hemma framför datorn och har försökt gjort plugg hela dagen, som jag tänker fortsätta med tills dess att min pojkvän kommer till mig ikväll. Ett fint avslut på en väldigt skön och bra pluggdag.
 
Min APl uppgift är så gott som klar, vilket känns enormt skönt. Det som ska in i den nu är fakta från mäklarbyrån som jag ska träffa på torsdag. Just nu försöker jag lägga ner all kraft på naturkunskapen, men det som stavas genetik och korsningscheman vill inte riktigt gå ihop för mig. Men jag är inte den som ger upp, så forthoppningsvis så är nog även den uppgifen klar snart!
 
Det var väl allt från mig för en sådan där snabb sekundsuppdatering! Om ni har tur så kommer jag men ett litet roligare inlägg senare i eftermiddag. Kram!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0