NÄR LIVET LIGGER PÅ TOPP!

Mitt liv känns så perfekt! Allt flyter på och känns så perfekt. Jag njuter och andas kärleksluft och lycka. Wonderfull. 
 
Jag har idag reserverat en studentresa, pratat en massa med honom, njutit i solen och andas massa härlig luft och druckit massa kaffe. Nu ska jag plugga, trots att klockan är kring halv åtta och jag inte har kommit igång så har jag inte det mista stress eller oro i mig. 
 
I morgon är det fredag och då är det middag och studentfest, denna helg känner jag på mig kommer bli bland den bästa på länge. Jag ska få träffa G och samtidigt en massa andra. Min kusin fyller även år och jag ska göra det sista plugget på uppsatsen, perfekt helt enkelt! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0