JAG VILL BARA SVÄRA HÖGT OCH KONSIST

Jag vill bara svära, har en massa ord som nästan bara väntar på att få komma ut men jag försöker verkligen hålla dem innom mig. Jag känner hur värmen och ilskan flödar inom mig. Jag vill skrika och bara hoppa över allt det jobbiga. Trots att det inte handlar om mig så påverkar det mig. Jag hatar det.
 
Jag hatar att ha en massa att göra som stressar mig. Jag hatar att jag inte kommer någonstans med mitt plugg. Jag hatar att jag inte ser det positiva just nu utan bara repeterar allt det negativa i min hjärna. Skit.
 
Nu måste jag försöka skärpa till mig och sätta mig med plugget och koncentrera hjärnan till fullo för som det är nu fungerar verkligen inte!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0