TÅRAR SPRUTAR NER FRÅN MINA KINDER.

Livet är inte alltid på topp. Livet är inte alltid en dans på rosor. Livet är inte alltid som bra som det var igår. Livet är inte alltid så bra som det var för en sekund sedan. Livet är inte alltid så bra som jag hoppas det ska vara. 
 
Mitt liv känns just nu som en bergochdalbana, en skär lina, ja det känns ganska skört. När jag vaknde upp i morse tillsammans med mitt hjärta var allt perfekt, det känndes grymt och jag var så glad och nöjd över allt. Nu, ett par timmar senare så har nästan allt vänts upp och ner. Det känns som de enda jag kan prata med just nu är mitt hjärte 1 och mitt hjärta 2. Ni är de enda som förstår mig för stunden känst det som. Kaos. 
 
Hoppas att kunna vakna upp i morgon och att allt som hänt denna kväll varit en mardröm. Kan det gå tro? 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0