TÄNDA LJUS, PLUGG, SNARKNINGAR FRÅN VOVVEN OCH MYSIGMUSIK FRÅN HÖGTALARNA.

Huset ekar av mitt höga musikspelade. Tagit pauser till och från enda sedan jag kom hem med vovven från mitt svenskatal. Känns som att det sitter som det ska, vilket känns underbart. 1. för att jag har det inte förrän på fredag. 2. blir lugnare och tryggare då jag kan min text. 3. är en helt underbar känsla då det sitter!
 
Jag sitter nu här,  dvs. i köket, en stor kopp det bredvid mig, hör svagt hundens snarkningar mellan de få sekunderna som blir tills en ny låt startar. 
 
Funderar på att göra lite andra uppgifter än att endast träna på mitt svenskatal, men å andra sidan så är det skönt att endast fokusera på en sak i taget för det handlar ju trots allt bara om två dagar. Förutom talet så är det också rätt lugnt nu, verkar som att det kommer vara väldigt mycket de två sista veckorna innan lovet, så kanske lika bra att lägga sig i förväg i ämnerna för att inte behöva stressa sedan. 
 
Nåja, vi hörs senare! Förresten, är det endast jag som peppar för att se bondesöker fru kl. åtta?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0