SITTER PÅ SKOLAN OCH DRÖMMER MIG BORT/ TILLBAKA TILL MIN POJKÄNNS VARMA OCH GOSIGA FAMN.

Fick skjuts av min pojke till min lektion som började strax före tolv. Vår kväll tillsammans var grym och vår morgon var alldeles för mysig att ta sig ifrån. Men verkligheten ropade på en, så att kliva upp blev ett "måste". Eftersom vi hade sovis så var det mysigt att ligga och dra sig och mysa i en timme. Det uppsakttas enormt mycket. Älskar min kille, förstår inte att vi om en vecka och en dag har varit tillsammans i ett år. Fattar ni ett år, 12 månader, 365 dagar, 8 760 timmar!! Så himla vackert och underbart! ♥
 
Sitter nu på skolan och drömmer mig bort till min pojkvän. Det ger en glad och gör att jag får extra mycket energi och kraft till allt skolarbete. Ska inte sitta och babbla på allt för mycket, är en hel del som skall göras. Hör av mig senare under dagen.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0