LÅNGA DAG.

Hej och hå! Vaknade med mitt hjärta bredvid mig i morse. Han låg sött och charmigt och småsnarkade. Vi låg och gosade länge och väl innan vi motvilligt blev tvungna att kliva upp och göra lunch. Kändes som en helgdag då vi satt i köket vid elvatiden och åt lunch. En helt perfekt start på dagen är vad jag varit med om. Bland det bästa som finns är att vakna upp bredvid som älskling och få morgonkyssar av honom, trots att man har förjävliga andedräker så tar kärleken över- magiskt!
 
Han skjutsade ner mig till skolan efter att vi hade ätit och jag fått träna igenom mitt svenskatal till honom en gång. Pussades av i bilen och jag sprang in till skolan för att ha lektioner, och han åkte vidare till jobbet för att ta sig ann ett stängningspass! 
 
Trots att jag haft skola relatift kort idag, så är jag ändå helt slutkörd! Trots det så ska jag nu göra lite plugg och sedan åka och hämta vovven. Efter det blir det fortsatt plugg och middag. Kan väl tänka mig att det blir lite mer uppdateringar under kvällen!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0