EN HÄRLIG START PÅ HELGEN!

Det är en väldigt speciell och härliga känsla att man kelv upp i morse, nervös som en jag vet inte vad, hinder efter hinder hamnade i min väg innan jag väl var på skolan redo för att hålla ett svenskatal, gjorrde det. Pratade med läraren efter åt och fick "domen" MVG. M.A.G.I.S.K.T!!!
 
Slutade direkt efter det, det vill säga vid tio. Men stannade kvar på skolan och gick åt tillsammans med några från klassen. Satt och snackade med de ett tag och gick sedan till skolan och blev då att jag satt och snackade med F, K´s lillebrorsa som går på skolan ett tag. Sedan fick jag skjuts hem och sitter nu här. 
 
Fikade med mamma en sväng och beslutade mig för att skriva ut och göra tavlor av tre bilder på mig och min pojkvän. Tror de kommer bli riktigt snyggt att sätta upp!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0