EN "BLANDAD" DAG

Idag är en blandad dag, en dag fylld av massa känslor, tankar, idéer och saker! 
 
Dagen började med sovmorgon, skola från lunch och en bautalektion som jag tillsammans med mina brudar satt kvar och gjorde en gruppuppgift. Vi minus en i min grupp... Blir less på personer som bara drar, komma med massa bortförklaringar och skiter i allt och låter alla andra lösa problem som den personen lämnar efter sig.. 
 
Efter vårt hårda slit så satte vi oss på ett mysigt kaffe och pratade egenom dagen och kom in på massa annat. Det var riktigt mysigt och man glömde för stunden irritationen från insidenten och att det var måndag och en hel skolvecka som låg framför oss! 
 
Fick skjuts hem och satte mig och pluggade lite. Gick inte så jättebra, kunde gått lite bättre. Men det är ändå bra ändå. 
 
Såg på robionson och ensamma mamma söker efter det, mysiga program en måndag! Har även nyss borstat tänderna och tänkte grypa till sängs. Kanske blir det att en säng och vovve får dejta mig! Bra om jag somnar tidigt då börjar tidigt i morgon. Får helt enkelt inte ligga och sms med pojkvännen min för länge hihi!
 
Vi hörs i morgon, god natt och sov så gott!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0