ÄR INTE ALLA GÅNGER LÄTT ATT KOMMA PÅ RUBRIKNAMN...

Fort dagen gått idag, har nog inte riktigt hängt med. Kom hem från skolan någon gång efter klockan tre efter att ha suttit kvar och jobbat med lite projektarbete med C. Gick framåt och nu kan man vila ut i morgon utan skuldkänslor för att vi inte kommit framåt. 
 
Trots att jag kan sova ut i morgon funderar jag på att borta tänderna och lägga mig i sängen och sätta på någon film eller kanske OC? Vi får se, men det känns väldigt lockande!
 
Ligger fortfarande kvar i soffan efter att ha ätit kvällsfika och sett på x-factor. Nu har det blivit kanalbyte och ensam mamma söker som går och rullar på tv:n. Kanske lika bra att röra på sig till badrummet och mysa ner sig i sängen och ersätta killen med hunden. Helt tomt i sängen vill jag ju gärna inte ha det hehe!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0