SÅDÄR MEGA GRYM PÅ ATT LAGA MAT OCH SNART REDO FÖR FOTBOLL MED HJÄRTAT

Typ så ser min eftermiddag ut. Står just nu i köket och visar mina färdigheter här. Ser väldigt lovande ut, hoppas familjen kommer tycka om det! 
 
Åkte hem från min pojke idag vid två tiden, skulle försöka komma hem i tid så jag fick lite plugg gjort. Kan erkänna att det inte alls gick så bra. Istället så bokade jag upp min eftermiddag och tidiga kväll med fotboll tillsammans med min hjärtat. Så tokigt det kan bli ibland hihi, men såå så såå bra! Sedan är det träningsmöte för mig och P börjar jobba klockan åtta i morgon bitti, då jag börjar vid lunch.. Skit också hehe! Men det kommer fler måndagar då jag börjar sent och vi har ju trots att umgåst sedan igår + att vi ska på fotboll snart. Gryymt asså! 
 
Man skulle kunna säga att denna fotboll fira vi som elva månader, då det är idag fast för elva månader sedan vi blev tillsammans. Fort tiden går, snart har det varit han och jag i ett helt å. Underbart ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0