TRÄFFAT HJÄRTAT OCH PUSSAT PÅ HONOM

Den där lyckan som sprids inom en när man får höra att hjärtat är och rullar kring skolan och kommer och hämtar en är en magisk känsla. Det är magiskt. Jag blev så glad och känslorna som sprudlar inom min kropp just nu är härligt. Det borde alltid vara så här.
 
Han har nyss åkt hem igen, tyvärr, jag måste plugga tråkigt nog, men vi bestämde att han skulle komma igen ikväll. Så lyckan inom mig ska ge mig kraft och energi till pluggandet, för det kommer ju trots allt inte att dröja allt för länge innan jag får krama om och gosa in mig i hans armgrop igen. hihi ♥
 
Nu ska jag vara en duktig flicka och ringa ett mycket viktigt samtal samt att plugga. En dusch ska också klämmas in. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0