TORSDAKVÄLL OCH EN NY LISTA

Vad har du på dig?
Mjukiskläder, dvs. mina älskade årskurs 9 byxor som är alldeles pösiga och härliga och till det en huvtröja med luva i samma färg. På fossingarna har jag tovlor hehe!
 
Hur mår du?
Bra, dock lite stressad över livet. Andas in, andas ut. Njuter och ser väldigt mycket framemot att få provet gjort och har börjar nedräkningen tills jag får inviga lovet.
 
Vad önskar du just nu?
Massor, det finns så mycket fint jag skulle vilja slog in ♥
 
Vad har du ätit idag?
Frukost med kärleken, skollunch, fika när jag kom hem, middag och fika igen. Har även blivit en hel del koppar te för att värma halsen och förhoppningsvis hjälpa min stakars näsa. 
 
 
Vad ska du göra imorgon?
Plugga och försöka slappna av. Andas och fånga stunden. Torsdag och nästan fredag. Fredag = helg = lov. Bäst. 
 
Och på söndag?
Mysa i massor, inte behöva känna "skolångesten" om att jag ska upp till skolan på måndag. 
 
Vem saknar du?
Många men just nu att få prata med K. Bara just "därför". 
 
Senaste köp?
Alldeles för mycket i NYC hehe (a)
 
 
Vad skrattade du senast åt?
Haha ja, idag på skolan så skrattade vi tejer massor. Det slutade med alla nästan vek sig och ingen kunde riktigt förstå varför vi skattade så. 
 
Vad grät du senast åt?
Här om dagen, i söndags, alla känslor över allt plugg gjorde att jag fall ut i gråt. Att gråta brukar ge min ny energi och efter att ha fått släppa gränsen lite gör att jag kan börja andas och leva igen. Få en blackout gör faktiskt att man inser hur bra ens liv egentligen är. 
 
Vem sov du senast med?
Pojkvännen, innan dess var i NY med C. Må erkänna att det var en upplevelse, hon snarkade som bara den och en morgon när jag vaknade hade hon skrivit en lapp och bredvid lagt ett par öronproppar haha!
 
 
Vad läser du just nu?
Det är min älskade affärsjurudikbok som jag snart kan lägga åt sidan för ett par veckor. Känns ganska fint och säga,
 
Senast sedda film?
Den senaste Johan Falk- filmen, unnade mig en mysig måndagkväll. Nu är det torsdag och dagarna bara rullar förbi. Men det är fint ändå. 
 
Vilken svordom använder du mest?
Fan, skulle jag tro.
 
Vem var det senast som ringde dig?
Det måste ha varit från min älskade mamma. 
 

Senaste 3 inkomna sms?
Alla mina tre senaste sms är från min pojkvän ♥
 
Vilken är din favoritfrukt?
Melon. Helst houngsmelon. Eller kanske det är jordguppar? *leer*
 
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Agnes Carlsson, har även blivit jämförd med Tiger Woods förra fru Elin, lite chockartat sådär.
 
Blir du lätt svartsjuk?
Jag skulle inte vilja påstå att jag lätt blir svartsjuk. Jag t.ex. i ett förhållande att det är viktigt att man kan lita på varandra. Man ska kunna respektera att sin parter pratar med en annan tjej/ kille utan att ifrågasätta överdrivet, lika så utan att visa en massa sura miner. Jag och min pojkvän litar på varandra till 1 000 och det är jag väldigt glad över. Jag har aldrig varit orolig och om det är något jag har reagerat på så har jag frågat honom på ett bra sätt. 
 
 
Din favoritkaraktär ur en serie?
Ooh så svåårt. Jag älskar dramat i One tree hill och när jag ser det brukar jag drömma mig in i deras "värld". Men en speciell karaktär, måste nog vara så tråkigt och säga att jag inte vet. 
 
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Det måste vara fina K, du betyder mycket för mig ♥
 
Vilket språk hade du velat lära dig?
Jag önskar mest att jag bara kunde vara helt grym på flytande engelska först och främst. Jag har nämligen lätt för mycket, men inte språk. Annars är det att förbättre mina spanskakunskaper.
 
 
Vad för sorts killar faller du för?
De kan få mig att skratta så jag rodnar faller jag pladask för, och de känns lite för farligt ibland. Annars sker det bara helt oförklarigt, sådär fnittrigt och fint.♥
 
Vart vill du åka just nu?
USA? Thailand? Eller någonstans dit jag inte vet vart jag ska eller kommer hamna. Helt ologiskt, jag vet.
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0