TISDAGSLISTA

Senaste

Låt du hörde: SHM senaste låt. I mitt ♥

Film du såg: Det var faktiskt nyaste Bond filmen igår med hjärtat på bio. Låg i två stolar och myste med P, låg som en prinsessa i bion. Har nog aldrig suttit så bra när jag varit på bio. Bdw, ni som inte sett filmen- SEN DEN!

Mat du åt: Hehe en billys panpizza! Snabbmat är bra och mysigt ibland. Har även småätit lite godis och chips till. Vet att det endast är tisdag, men äre lov så är det!

Kram: Hjärtegubben min 

Puss: Pojkvännen även här 

Känslan: Lycka. Älskade kära lycka. 

Resa: Till New York. Kortare resa var till stan och även till stugan. 

Glädje: Att få kunna slappna av och mysa i stugan. Älskar denna plats.

Längtan: Åh, tills internationella provet är gjort och känna att allt sitter och provet gick bra. Samtidigt vill jag att lovet ska gå så extremt långsamt så att jag får njuta och ta vara på det så mycket som möjligt. 

DrömAtt jag opererade mig. Operationstiden närmar sig med stormsteg. Rädslan nervositeten och lyckan att få det gjort gnager inom mig. Mina nära och kära som jag har runtomkring mig är undetrbara. Älskar er. 

Personen du träffade: Kingen, mammsen och P. 

Person du pratade i telefon med: Kärleken min

Personen du fick sms av: Kärleken även där

Gången du var utomhus: För någon timme sedan. Försöker hålla mig inom hus nu, graderna har sjunkit dramatiskt och genom att bara kolla ut och se snötecket räcker gott och väl för stunden. 

Gången hela din familj åt middag tillsammans: I går

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad ... eller kanske landet?! Det är en svår fråga. Älskar lugnet och tystnaden på landet. Men samtidigt är jag en sprallig och glad tjej som vill vara med och uppleva massa. 

Hamburgare eller pizza: Pizza

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Hund

Vin eller Öl: Vin

Charter- eller skidsemester: Charter, älskar värme och mys, men samtidigt så är det underbart med skidsemester. Älskar vintern och skidåkning lika mycket som sol och värme. 

Sverige eller Utlandet: Båda delarna.

Hockey eller fotboll: Både och, tror nog att jag tycker hockey är intressantare men fotboll har sin charm det å.

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Inte hårfärgen som är viktig. Trots att det är utsidan oftast faller först för så spelar det ingen roll om personen är mörk eller ljushårig. Det viktigaste är att han har ett varmt hjärta och en kärleksfull insida. 

Sommar eller vinter: Sommar .. och vinter hihi

 

Fyra saker du inte kan vara utan?

- Mat och tak över huvudet
- Min dator
- Min iPhone
- Mina nära och kära

 

Tre saker du inte kan äta?

- Övermogna bananer
- Blodpudding
- Ärtsoppa

 

Två saker som gör dig glad?

- Nära och kära
- Glada personer och saker som händer runtomkring mig

 

En sak du gör oftast flera gånger i veckan?

- Myser. Älskar att mysa. 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0