SOVA LIGGER NU VARMT OM HJÄRTAT

Klockan har paserat tolv och är nu mirr i natten. Jag har med värmedynan på och en snarkande person bredvid mig legat och sätt på X-factor och skrivit marknadsföring. Känner mig ganska grym. Är däremot väldigt trött nu och ger upp med skrivandet. Ska sova. Sova i 1.60 säng, känns perfekt. Kommer slockna med detsamma då jag slagit igen datalocket!
 
Känns märkligt att det är skola som vanligt igen i morgon. Har dock lite sovmorgon så får sova lite längre än normalt. Inte lika länge som idag, det går verkligen inte. Att vakna upp till en tisdag och tro att det är en måndag, känns virkat. Skulle inte suttit fel med helg, men förhoppningsvis går skoldagarna fort och tiden hemma (dvs. med plugg och fritid) går extremt sakta. Ber till gudarna för det. Känns som att det är massor med skola som bara rasar över en nu efter att ha varit i New York i sammarbete med skolan. Men jag har bestämt mig för att ta det lugnt, andas och slappna av och prioritera tiden och konsentrera mig på pluggandet. Det brukar fungera, och det har jag bestämt mig för att det även denna gång ska göra. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0