MAN KAN ALLT BARA MAN VILL

Måndag och veckoångesten har redan börjar falla över mig, eller okej. Kanske inte så. Men det känns trots allt lite hårt med skolan just nu. Jag har ett stort fett prov på fredag och det känns som att jag inte vill göra annat än och sitta med det. Dock så är det inte det enda vi har att göra + att det finns andra saker jag också vill försöka hinna med. 
 
Inte lång tid tills att det är lov nu. Det gäller bara att kämpa in i det sista och ge gärnet. Jag tänker inte ge upp förrän jag har gått in i mållinjen. Springa fem meter extra med samma snabba fart. FÖR DETTA, DET KLARAR JAG. MAN KAN ALLT BARA MAN VILL!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0