KRÅNGLANDE INTERNET- MASSA PLUGG

Mitt internet har krånglat till och från och jag har lovat mig själv att plugga. Men har pratat med teliasuport i ca. en timme och fick inte till det. Men nu fungerar det tydligen så ville bara ge er en snabb uppdatering!
 
Så nu är jag här, tillbaka. Även hemma från skolan, jag gick hem vid strax före elva för jag inte skulle göra provet idag. Trots att jag redan är hemma så sitter jag inte och slöar, jag ska sätta igång med massa plugg. Har satt upp som mål att läsa och göra klar kapitel tre i affärsjuridiken och sedan läsa på om svenska upg. vi ska ha i morgon (tvsoffan) där min grupp ska sitta och debatera om döden. Jag hade även tänkt att skriva klart projektplanen så jag slipper tänka på den. 
 
Dessa tre saker är alltså mina mål för dagen. Om jag lyckas med de så ska jag på hockey tillsammans med min pojkvän ikväll. Vore riktigt mysigt.
 
Så istället för att sitta här- dags att STUDERA!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0