ANDAS. PLUGGAR. DRICKER KAFFE. INVÄNTAR HJÄRTAT. BIO. MYS.

Min dag har varit ok, helt ok liksom. Jag har umgåts med mina underbara tjejer som fått mig att skratta. Fått mig att se livet från en ljus vinkel. de är bäst. Vi har även pratat med F, fått reda på vad och hur det egentligen har varit kring henne och J. Vad hon ska göra och tröstat henne. Ätit glass i stora lass och bara haft en grym skoldag. 
 
Nu sitter jag här, vid ett stort fyrkantigt bort fylld med en massa skolpapper och bara myser. Eller? Nja nästan kanske. Försöker få lite plugg gjort blandat med att ta det lugnt och prata med mamma. Livet känns som det fått någon typ av ljus för studen och det känns grymt. Älskar att få den känslan. 
 
Har även pratat med mitt hjärta och han ska komma till mig. Vi skulle egentligen gå på bio i morgon men nu är det så att jag måste träna. Den mest felaktiga dagen att behöva gör det, men så är det. Måste försöka göra alla glada så det blir bäst så. TROTS att det är mitt och min kärleks ettårsdag. Fett grymt asså. Vi skulle egentligen gå på bio i morgon efter att ha varit på spa och ätit middag ihop ute, men nu tar vi bio ikväll istället. Förstartar vår ettårsdagsfirande. Känns hur bra som helst. Och skönt att jag har en förstående kille. 
 
Ska fortsätta plugg tills att mitt hjärta kommer. Han kommer nämligen att komma om inte allt för länge. Då ska vi mysa och ha det fett tills vi drar ner och chillar på bion. Vi hörs i morgon.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0