TORSDAGSLISTA

Jag är oftast hon som alltid ler, och det är då jag mår som bäst.
 
Jag gillar människor som vill lyckas, och blir så jäkla inspirerad när de andra gör det.
 
Jag äter helst frukost, eller kvällsfika. Klart det bästa målen på hela dagen.. Mm, de finns så mycket gott man kan äta då. Mumms för pannkaka t.ex. hihi
 
 
Jag säger ja till semester och få ledig tid. Älskar att carpa med de som står mig nära. Underbart att vakna upp bredvid honom jag älskar. Älskar att säga jag till saker, dock finns det en gräns. Vi måste själva känna när vi har för många bollar i luften. 
 
Jag ger mig sällan in i saker som låter "vet inte, men vi hittar på något" för då blir det oftast inget av. Tråkigt med sant. 
 
Jag är duktig på att tro på mig själv, att jag kan göra vad jag vill i livet.
  
 
Jag stör mig på människor som alltid ska vara så avundsjuka för att de själv inte klarar av att uppfylla deras drömmar och mål.
 
Jag läser jättegärna på solsemestrar, annars har jag inte så ofta tid, den tid jag egentligen jag önskade att jag hade. Ibland kan det bli att jag har tid då det är lugnt i skolan och under loven. Det är en skön avslappning av sätta sig skönt med en bok i handen och något gott att äta/ dricka till. 
 
Jag är vackrast när jag är lycklig, för då strålar hela jag.
 
 
Jag skrattar åt skadeglädje. Sådan skadeglädje när folk ramlar mitt på stan ungefär, mest bara för att jag är lika klantig själv. Brukar nog själv sprudla av glädje och lycka. Jag älskar att skratta och vara glad. 
 
Jag är en typisk tjej som älskar att spendera pengar på kläder, och framförallt skor.
 
Jag är lycklig över hur fint mitt liv är just nu.
 
 
 
Jag trivs inte när det uppstår pinsamma tysnader.
 
Jag är dålig på att planera ibland. Det är så mycket jag vill hinna med och göra, dock är det inte det lättaste alltid. Ska försöka bättra mig. Jag går alltid in med inställningen man hinner/ kan göra allt man vill. 
 
Jag är rädd för att mitt liv inte ska bli som jag vill. Jag har mål och ambitioner och hoppas att det ska uppfyllas under mitt liv. 
 
 
Jag älskar att ha struktur på livet, samtidigt som jag vill göra något spontant emellanåt. Det får mig att känna mig levande.
 
Jag uppskattar när andra ställer upp och hjälper till.
 
Jag tror på att man kan få allt man vill i livet. Får du det inte, har du inte velat det tillräckligt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0