TATOOS, LIKE OR DON´T LIKE?

 
Tatueringar har blivit ett allt hetare ämne bland oss och det är många som vill måla på sin kropp. Jag har nog aldrig riktigt förstått det där med att tatuera hela sin kropp. Någon diskret fin, liten, skulle jag nog kunna tänka mig. Eller?
 
Jag tycker inte att det är någon brådska att göra det, många kring 18 årsåldern har redan gaddat sig ett flertal gånger. Några på fyllan och några som det verkligen är nöjda med. Det tycker jag är ganska hemskt, att man efteråt ångrar sig. En nära vän till mig råkade på fyllan gadda sig under fot, där kommer det att försvinna då man nöter bort det. Men kan erkänna att hans föräldrar inte alls blev speciellt glada över det där. Tror även att det är lätt hänt om man inte gaddar sig hos en studio, att få någon sjukdom då det är extremt viktigt med helt rent. 
 
Jag skulle kunna tänka mig att ha en tatuering. Men när jag tänker efter att den alltid kommer att sitta på mig så får jag äckliga bilder av när jag är gamal. Känns inte så vackert med gamlingar som bär tatueringar. Fast egentligen, kanske är det lite fräsigt? En tatuering kommer jag i alla fall att ha på mig när jag dör. Det har jag bestämt mig för!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0