STJÄRNORNA BLINKAR MOT MIG

 
Klockan har tickat iväg och jag har skrivit klart all marknadsföring som jag ska kunna så nu är det bara att skriva ut det på skolan i morgon och nöta in allt! Nemas prolblemas. 
 
Ska snart försöka komma i säng snart och sova inom en timme. Kom i säng i går klockan tio och somnade vid elva. Och oj så skönt det var i morse! Jag vaknade till och med nästan en timme innan klockan ringde. 
 
Jag har även under kvällen ringt och pratat med mitt hjärta. Vi ska torligtvis ses i morgon, om inte så blir det nog på fredag. Eftersom jag har en hel med med skolan ju nu så blir det lite rörigt och svårt att hinna med att träffas lika mycket som vi brukar. Jag har tur som har en förstående kille som vet själv hur det är. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0