STARKARE NU

Känner mig som nykär, trots att det endast handlar om en praktikplats. Är mycket glad och nöjd! Det kommer vara kring 100 elever från vår skola som ska ut på praktik så kan lätt dra slutsattsen att det är bra att jag fått en plats där jag vill vara och där jag känner mig gansk säker på att jag kommer att trivas! 
 
Jag slipper även jäkla och vara stressad över att jag inte vet vart jag ska vara och kanske vill vara, och försöker då intensivt i slutet hitta någonstans. Då praktiken handlar om hela terminen så anser jag att det är bra om man hamnar någonstans där man vill vara och där man tror passar en, och just det har jag gjort!
 
Jag inte haft några lektioner på skolan idag, utan jobbat hemifrån. Väldigt skönt och välbehövligt vill jag lova! Jag har även varit ute med hunden och tagit det lugnt. Jag måste dock erkänna, att plugga det har jag varit väldigt duktig med och fått en hel del gjort! Känner mig förberedd inför onsdagens prov och det är en väldigt väldigt härlig känsla!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0