POSTKOD 1321

Klockan tickar. Jag är trött. Det är fredag, eller kanske ska man säga lördag?
 
Jag har bäddat bäddat ner mig under täcket, vilket egentligen hände för länge sedan. Har inte somnat än, men det är fina helg och jag bara känner härligheten av det. Livet känns så magiskt och vackert. Jag har kollat igenom alla avsnitt av postkod 1321, en riktigt fin och mysig serie. Känner igen mig på något sätt, fast ändå inte.
 
Mitt blommprickiga möster i blåa nyanser ligger fint här bredvid mig, mina trosor matchar till. Bra snittsigt och finurligt om ni frågar mig. Ska nog sätta på lite bra musik, luta mig bakåt och försöka sova. Vakna upp till morgondagens fina lördag. Har massa fint att se framemot och det gillar jag skarpt. Mycket. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0