MYSTER OCH NJUTER AV LEDIGHET

Ligger nu i sängen, har en massa ljus tända, godisskål bredvid mig och en snarkade hund bredvid. 
 
Klockan ringde i morse strax efter åtta, jag studsade upp och tog det lugnt fram till nio. Fick frukost serverad av mammsen, varm chocklad och två lingongro med smaskigt pålägg. Dagen startade perfekt! Dock så har jag större delen av dagen suttit med en massa plugg, ett längre break från det fick när jag gjorde en del ärenden mitt under dagen med pappa. 
 
Nu ligger jag här, myster och ser på tv. Ska snart slå på en film och bara chilla. Känns som att det behövs efter en dag bestående av mycket plugg! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0